skiiiiiiiter i er! ;D;D;D

hahahaha jag tycker det är sååå patetiskt ert skitsnack, eller skitsnack och skitsnack, det är snarare skvaller som till 70% inte ens är sant, det verkar som att ni typ alltid skvallrar om mig och om ni snackar om mig och mitt sjukt tråkiga liv så har ni inte mycket till liv själva heller då, dessutom är det saker från typ sommaren 2009 som ni snackar om, jag menar det är snart ett år sen släpp det, särskilt när det inte är sant plus att ni har inte direkt nåt att göra med mitt liv, menmen så är ni ******folk antar jag, jaja det rör mig inte i ryggraden, jag lever vidare mitt liv, och skiiiter i er, and i like it. ;D;D;D


puuzzzzz fråån Desirée som skiiiter i er som snackar skit. ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0