snaaaaart fredag

faaaan va jag fastnar vid datan om jag sätter mig vid den, haha men sitter inte vid den så ofta annars tycker jag, så då kan jag passa på å sitta länge när jag väl gör det. ;)
haha mm hmm men detta var kul å veta...haha.

imorrn är det iallafall freeedag ( nuuuu är det fredagsmys, om det så är det sista vi gör ) och guuuud så skönt det ska bli med helg. ! :D:D:D

och om någon vill veta så är det 54 dagar kvar till sommarlovet. :D iallafall för oss som går på säve. :D

har varit snäll och räknat ut för donner också, tror det var 8 maj de slöt så de har 47 dagar kvar. ;)

imorrn så blir det fredagsmyyyyyyss!


puzzz Desirée*



Kommentarer
Postat av: sandra

tack för att du tänker på oss donnerelever också ;) <3

2010-04-22 @ 22:59:49
URL: http://sandrasjobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0