Träningsmatch

Min systers klass förlorade som sagt med ett poäng på vi i femman, men det verkar som att dom har en chans till, fattade inte riktigt men dom skulle typ anmäla sig till en revansch eller nåt sånt, så alla får hjälpa till å hålla tummarna fär dom. ;D
aja iallafall efter programmet då så hade den som tävlade ifrån lyckåker fram till annie som tävlade för havdhem och sa loser, asså fyyfaan säger jag bara visst dom går bara i femman men det är tillräckligt stort för att fatta att man inte ska bete sig som en jävla äcklig barnrumpa, bllläää på det puckot säger jag bara, gå och doppa huvudet i en hög med hästskit eller nåt...

nu ikväll så har jag haft träning, fast istället för träning så hade vi en träningsmatch mot p96 det var faktiskt riktigt roligt och dom är riktigt jävla snabba, så det blev en jävla kamp det, fast matchen fick dock inte ett så kul slut, det sluta med att karin i mitt lag skada knät, fyy plus att amanda som nyss haft hjärnskakning fick typ en armbåge eller nåt i pannan, men hon verkade iallafall må hyfsat bra sen som tur var. :)

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning för att sen hoppa i säng så jag är pigg inför min och min grupps redovisning om slaveri imorrn. :)



Puss på er och sov så gott, god natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0