Shopping & pluggande

YES, jag kom upp i tid för en gångs skull, haha brukar annars vakna typ en halvtimme innan jag ska iväg så jag får sjukt bråttom, men idag vakna jag som sagt i tid.
Efter skolan så gav sig jag, angelica och sara ner på stan, sara skulle kolla klipptid så hon gick iväg på sitt håll och så gick jag och angelica till donken och käka varsin cheeseburgare (stavas?), och när sara och angelica drog till bussen så var jag kvar och kollade runt på stan lite, jag köpte en tröja och ett par nya strumpbyxor eftersom alla mina nuvarande strumpbyxor är hål på. x) men nu har jag nya utan hål. :D


det var denna tröja jag köpte idag, inte direkt någon speciell tröja, men jag gillade färgen, och så satte jag ett skärp i midjan också, den hade fickor på sidorna också vilket är lite bra. :) köpte den på bikbok. :)

nej nu ska jag (som vanligt) plugga, vilken överraskning va, men så äre när man går samhäll på gymnasiet på säve. :P

kramkram Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0