alla <3 dag

Ojojoj nu var det länge sen jag skrev ett inägg, men har helt enkelt inte haft lust.

Helgen så var det att först se match herrarna hansa mot visborg en riktigt spännande match men till slut så lyckades hansa ta segern. :D sedan så spelade jag match som vi tyvärr förlorade men det var väntat så, sen såg jag jasmines match, så det blev några timmar i hemsehallen det. x)
Efter alla matcher så drog jag hem till angelica för lite alla hjärtans dags kväll, haha åt tacos, som vi skrev lite fina saker på, och sedan blev det lite jacuzzi ( stavas ) badande, haha slutade med att vi badade i tre timmar och en kvart. x) haha men vi hade massor trevliga samtal om killar och massor annat, trevligt trevligt. :D
Söndagen så blev det ganska lugnt, gjorde inte så mycket.

Jag bor ju i stan själv just nu pga skolan, men jag tycker det är dyyyyrt och ganska långt till skolan så jag har länge funderat på att säga upp rummet, och det är precis vad jag har gjort nu, och visst det känns väl delvis bra men ändå känns det typ skiit, fiifaan hoppas jag gjorde rätt, är i vilket fall som helst väldigt osäker just nu....

 
längtar bara mer och mer efter sommarn..

kram & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0