Stolt svensk

Igår så var det återigen dags för medaljer till Sverige denna gång så blev det brons till Johan Olsson.....OCH GULD TILL MARCUS HELLNER. :D hihi är lite smått besatt av OS just nu, men det kan man jo inte låte bli att vara, och stolt svensk är jag också just nu, vem är inte det liksom. :D

Jag är så sjukt förkyld, jag bara snorar och snorar snyter och snyter hostar och hostar nyser och nyser, hmm men måste tyvärr iväg till skolan imorrn för imorrn är sista dan att lämna in sitt val till vilken inriktning man ska gå, men problemet är att jag inte vet vad jag vill gå än. :S antingen ekonomi eller samhällsinriktning med turismprofil. men just nu lutar jag nog mer åt ekonomi, och om man ångrar sig så hoppas jag att det går att byta senare i så fall. aja åker iallafall in och lämnar den lappen och åker sedan direkt hem igen, känns ganska pissigt att bara åka in för att lämna en lapp, men aja så får det bli.




Min skola, oopps nu kom jag på att jag måste jo sjukanmäla mig också, haha får göra det nu, tur att jag kom på det. :)

kramkram Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0