Match

Igårnatt så låg jag och såg filmen taking woodstock samtidigt som jag chatta med angelica, det sista jag kommer ihåg är att jag satt med datan i knät och chatta med angelica, och sen helt plötsligt så har jag typ bara slocknat, skitläskigt, haha men jag var typ sjukt trött så. x)

Idag så ska jag spela match i hemsehallen klockan halv två, och det är samling halv ett så jag får nog gå och göra mig iordning käka lite frukost och så nu. :)
 och så kommer kanske min käraste lovisa som är nere på gotland just nu och ser. :D


haha ser typ ut som värsta hippiefilmen, såg typ knappt på den eftersom jag var så trött.

Kommentarer
Postat av: lowisa

<3

2010-02-06 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0