Melodifestivalen & Dirty dancing

Som sagt så hade jag match idag eller klockan är över tolv så igår då, och det gick toppen vi vann med 8-0 och våra tränare var supernöjda med allas insats, så det var riktigt kul att spela. :)

Sen ikväll ( eller igårkväll, alltså lördagskväll ) så har jag och familjen sett melodifestivalen, kalla mig tönt men det har blivit lite som en tradition att se det så det är ett måste, den jag tyckte var bäst denna gång tror jag nog måste vara Salem Al Fakir, jag tyckte han hade en bra låt och han sjunger ju bara TOPPEN och söt är han också. Ola var också riktigt bra, och söt han också ;)
som gott för kvällen så fick det bli smoothies ( haha ingen aning hur det stavas ) det var riktigt gott. :D

Imorrn ( idag ) så blir det först att se min syster spela match, och sen bär det av till sanda på kalas. :)

Jag sitter i min säng och ser på dirty dancing just nu, jag har nog sett denna film typ en miljon gånger, men den är jo sååå bra. :D


jag & frida på matchen idag. :)


Salem Al Fakir ( bilden från google )


gottigott smoothie gjord med magic bullet tror jag den heter, alltså mixern. x)


Dirty Dancing for the win. x)

God natt allihopa, och för er sömntutor som redan sover..hoppas ni sover gott. ;) kramkram Desirée. :)



Kommentarer
Postat av: aangelica'

helt seriöst, kallar du Salem söt ?! du har blivit galen :D

2010-02-07 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0