rolig helg :)

Det blev ingen uppdatering igår, anledningen var att det inte funka, jag kunde logga in men sen när jag tryckte in på att skriva nytt inlägg så funka det inte. :S

Aja nu funkar det iallafall, helgen blev riktigt kul, match på lördagen som vi vann med 8-0 och på söndagen toppenkul kalas med familjen björklund. x)

Igår så gjorde vi inte så mycket i skolan jag hade bara två lektioner först matte på morgonen sen ca tre timmars hål och sen svenska sen slutade vi, och idag så har det också varit ganska slappt, vi började med naturkunskap där vi såg lite film och jobbade med lite uppgifter, sen italienska sen lunch sen idrott där vi hade aerobics riktigt kul, sen sista lektionen var samhällskunskap, där vi lyssnade på nån moderatgubbe, och då fick vi sluta en kvart tidigare vilket gjorde att jag hann med den tidiga bussen, skönt att komma hem lite tidigare. :)

Nu blir det iallafall snart träning, bra det känns som att jag behöver röra lite på mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0