FRILUFTSDAG

Jag vet att jag inte har någon design ännu, så denna blogg är skitful just nu, men jag är inte direkt ett snilla på att fixa sånt, så jag får försöka lära mig, eller ta hjälp av nån annan, men det får bli en annan dag.

Idag i skolan så har vi först haft livräddning jag angelica och några andra från skolan hade det eftersom vi missade det förra gången, det var faktiskt riktigt kul. :D efter det så var det direkt tillbaks till skolan äta och sedan ge sig iväg till svaide på friluftsdag, man fick välja mellan skridskor eller längdskidor, jag åkte skidor, jag och angelica åkte det kortaste spåret som var 2,5 kilometer......efter femhundra meter var både jag och angelica helt slut, angelica vände, men jag gav dock inte upp så klarade mig runt hela 2500 meter,  var helt slut efter det, haha men det var kul, och jäkla bra träning. :D

Imorrn så blir det förmodligen sävefest, men är inte säker än, men det lutar nog åt det, så jag tycker ALLA ska komma dit. ;)

Nej nu ska jag föna håret och sen gå å sive, men sov så gott alla. puss

snälla snö försvinn.
och snälla blommor blomma upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0