SEMLOR

Idag när jag satt med angelica i bibblan i skolan så blev jag så sjukt sugen på semlor, så jag ringde till pappa å frågade om vi kunde ha det som fredagsgott, och det sa han att vi kunde, så det är jag som har vart duktig å fixat dom, haha, gott är det iallafall, och är det inte semmeldagen ( stavas?) snart?? eller har den redan vart?? jag har absolut ingen koll alls, men eftersom dom säljer semlor i skolcafeterian så jag antar att det har vart eller är det snart, men som sagt virriga desirée har ingen koll. x)   har jag ens stavat semlor rätt det kanske stavas med ä-sämlor, haha okej nej det såg fel ut. x)


neeeeeeej vänta desirée du har glömt vaniljsockret..

sådär ja nu är det bara å hugga in. ;D

haha nu sitter nog alla och blir lite sugna på semlor. ;)

krampuss..:)

Kommentarer
Postat av: sandra

åt också semlor i går :) så gott. semmeldagen är någon gång i februari, så du har inte missat den ;)

2010-01-30 @ 11:28:11
URL: http://sandrasjobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0