WOLVERINE

Nu är jag åter inne på mitt boende i stan, efter en lugn och skön helg, kom in med bussen ungefär klockan kvart över sex tror jag, då drog jag till affärn och köpte macka och lite frukt, en citron och en back kiwi, så  nu kommer jag väl sitta och göra lite fina miner när jag äter citronen, haha. ;)

 Under bussresan så såg jag på filmen wolverine, jag trodde inte att den skulle vara bra, men där hade jag helt fel, för den var faktiskt riktigt bra, rekomenderar den för de som tycker om typ action-filmer. :)

Imorrn så blir det iallafall lite sovmorgon, jag börlar klockan halv tio som vanligt på måndagar, och sen har jag typ tre timmar hål sen svenska och sedan slutar jag klockan tjugo över två, ganska slapp och skön dag. :)

men nu ska jag borsta tänderna och sen försöka sova, så sov så gott alla, pusspuss Desirée. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0