jooobbbbaat som vanligt..

Nu har jag inte skrivit något klokt på länge, men har inte gjort något särskilt intressant, kan dra det lite kort, i torsdags så var jag och målade, mådde dåligare och dåligare under hela dan men lyckades ändå måla klart, när jag kommer hem så tar jag tempen (I ÖRAT) då visar det sig att jag hade feber, skulle jobba fredag men kikki tar det åt mig eftersom jag är sjuk, jobbar lördagen med feber, men det funkar helt okej, (tack den som uppfann värktabletter) jobbade även söndag, måndag, tisdag, onsdag och så jobbar jag imorrn, sen är jag tack gode gud ledig i två dagar, ska bli sååå underbart!!!

så roligt är mitt sommarlov, jobbjobbjobb, men fan pengar behövs alltså!

Juste var med Lovisa och Sandra i torsdags också, låg och mådde dåligt större delen av tiden, men det var trevligt ändå. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0