Fri som en fågel!

Jaaa imorrn så blir man äntligen fri i några veckor framöver!
Skolavslutning imorrn alltså. :D Alla ettor och tvåor ska typ samlas i aulan klockan nio och efter det så ska varje klass samlas i sitt klassrum, där får vi betyg och sen är vi fria ända fram till den 24 augusti klockan 13.45! :)

Suuuperskönt, då ska det soooovas i massor, sooovas och mååålas hus, är det jag kommer sysselsätta mig med i sommar, och såklart lite fest och sånt också såklart. ;)


klänningen ska jag ha imorrn, vet inte riktigt om jag ska ha jeansjackan till, men blir förmodligen det. :)



Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; hihi visst är hon :*



va fin du är! :)

2010-06-15 @ 10:03:40
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0