Glad Midsommar!

Hellluuu, som jag skrev i förra inlägget så har jag till slut fått sommarjobb, vilket jag är sjukt glad för. :D
Jag jobbar nu alltså som pizzabagare på hamra krog, första dagen var idag och vi bakade inte så mycket pizza idag, vi gjorde mest iordning lite och så eftersom det öppnade idag så har inte allt varit riktigt på sin plats, men nu är det finfint. :) jobbar btw med min moster. ;)
då tänker säkert flera: inte konstigt att hon fått jobbet om hennes moster jobbar där!
men hon har ingenting att göra med att jag fick jobb där, jag skickade själv in jobbansökan, provjobbade och träffade chefen, och fick jobbet helt på egen hand!

Trivs iallafall väldigt bra än så länge, jättemysigt ställe och jättetrevlig personal. :)

I övrigt så är det ju midsommar idag så den kommer spenderas med Sandra och Lovisa, blir lite grillning. :)

Glad Midsommar alla! :)


Såhär bakar vi våra pizzor. :) ( hittade bilden på google )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0