i skolan

Jag kom in till stan halv tio idag kom till skolan typ kvart i tio, Rickard min lärare sitter där, han säger: Hej du är godkänd, hej då!
hmm värt att åka in tidigt till stan för det? Nu har jag ingen lektion förens kvart över ett, så det blev ett långt hål, menmen, det är svenska vi ska ha nästa lektion, fast då ska vi istället ha engelska så vi ska göra våra engelska-redovisningar, efter det så har jag bara NO-redovisning imorrn, och sen har vi inga mer jäkla läxor innan sommarlovet. :D vi slutar alltså den femtonde, typ långt efter att alla andra skolor slutat. :( fast äsch bryr mig faktiskt inte särskilt mycket, jag överlever nog. ;)

Nej nu får jag ta å kolla lite på vad jag ska redovisa på no:n imorrn!

puzz Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0