Sommarlov som sagt ;)

Som man kanske såg i mitt tidigare inlägg så har jag nu sommarlov. :D
blev inte så särskilt lång tid i skolan idag, alla från rickard steffen samlades i aulan klockan nio, där fick vi höra ett band spela två låtar, sen sjöng alla i lokalen den blomstertid nu kommer, och sedan så gav sig alla av till sitt eget klassrum där man fick betyg och fika. :)

Ganska sorgligt att det var sista dagen med den klassen, visst det blir nästan samma klass i tvåan, men dom som man kommit närmast försvinner typ till anda klasser. :( menmen, man kommer väl iallafall att se dom i korridorerna, och något i sommar också. :)

aja senare ikväll så blir det att bege sig till öde-näs, haha party där, har ingen aning vilka som ska dit, men det blir väl förhoppningsvis kul. :)
haha har skjuts dit, men ingen skjuts hem, så det blir väl att vandra hem mitt i natten, vet inte ens hur man hittar, och det är typ en ganska bra bit att gå också, men jag klarar det nog. ;)

Här kommer några av bilderna jag tog idag



Harald & Olof :)

Hahahhah älskar denna bilden på Sara! ;)

klassen!

hahhahahhaha min galna mattelärare Rickard. x)

Jag och Angelica :)

Annici utanför vår älskade skola ;)

Jag och Felicia :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: ja visst är hon bedårande min lilla ängel Ebba =)

2010-06-15 @ 17:52:57
URL: http://moonzanna.se
Postat av: ; ICE

Tack!

Allt bra m dig? :)

2010-06-15 @ 18:35:13
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/
Postat av: Sara

jepp, min lilla ögonsten;)

2010-06-15 @ 22:38:23
URL: http://smountassir.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0