hektiskt

har varit lite hektiskt de senaste dagarna, fullt upp typ hela tiden så har inte haft tid att blogga nånting tyvärr.:/

Fredag: fest i näs bygdegård, började bra och var roligt (trots att jag inte alls var taggad) men slutade bajsdåligt för att några fulla idiotiska brudar starta bråk utan anledning.
krascha iallafall hos linnea, vaknar klockan sju på morgonen av att linneas pappa rusar in på rummet och börjar rota i några lådor, jag kan inte somna om igen, får sms av sandra som undrar om jag vill med till nisseviken å sola, lämnar linnea vid nio halv tio, kommer hem äter en macka byter om och packar bikinin drar till nisseviken, ligger där till typ två, sen blir det hem duscha fixa till mig, möta Elin åker till stan med henne, vi går på kurs inför fotbollsskolan, klockan 18.00 till 21.00, eftersom vi ska vara ledare, kursen slutar vi åker ner på hamnen tar en glass på glassmagasinet, vi beger oss sen åter hemmåt, är hemma kanske klockan elva, då blev det sova.

Lördag: Vakna klockan halv sju, åkte med pappa ut till burgsvik, till bygget han håller på med, jag målade matboden, taket och väggarna, höll på från 07.00 till 16.00, åkte hem duschade gjorde mig iordning, åt mat och åkte sen till hansavallen med lillsyrran för att se hansa/hoburg mot när spela, hansa vann med 3-1. :D

Fredag/imorrn: upp halv sju åka med pappa ut till jobbet, måla tak och väggar igen, eftersom det inte täcker klokt första gången, åka hem klockan fyra, fixa reklamen, äta, duscha och göra mig iordning, och beger mig sen till min bästaste Lovisa som kommer hem inatt, tjejkväll hos henne. :)

Låter något hektiskt kanske med tanke på att man har sommarlov också, haha men jag gillar att ha saker att göra istället för att bara ligga hemma och dega, och det är alltid kul att träffa mina dunderbra kompisar. :)

kysss



hahahhahahahhahahahahahhahahahahahahahahah!! hittade denna sjuuukt gamla bild på mig och min bror, vad tusan tänkte jag med den klädseln liksom, fifaan va liten och ful jag har vart! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0