En dag kvar sen påsklov

Jaaaa rubriken säger väl allt. ;) bara imorrn kvar i skolan innan påsklovet, vilket är sjuuuukt skönt, men det värsta med morgondagen är att vi har matteprov på morgonen. ;'( haha men jag får ta å vara positiv för det är jo dock påsklov efter man uthärdat en dag till i skolan, dååå kan man sooooova, sen ska jag vara i hemsehallen typ hela onsdagen för att sitta i seketariatet, stå i kiosken och möjligtvis vara domare för påskcupen dåra, brukar inte vara domare men det är bara ettor och tvåor så det ska nog gå bra. ;D tror nog det kan bli lite smått kul, förhoppningsvis iallafall. :) roligare än att bara sitta hemma å dega. ;)
en till tråkig sak med morgondagen är att min kackerlacka angelica inte ska vara i skolan imorrn eftersom hon ska till götet.....haha men ska försöka klara mig, men jälvklart kommer jag sakna min kackerlacka. ;) <3

måste även försöka träffa saaaaandra sjöööberg på påsklovet, så hoppas hon är på å hitta på nåt. :)


muuuuummmmmsss med påskägg, fast blir dock inget godis i mitt påskägg, eftersom jag slöt äta godis och chips för tre år sen om två månader och tre dagar. :D men det blir väl naturgidis eller nåt sånt. :)

<3

kram och god natt // Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0