SUMMARN KUMMAR ME SOL...

Jag vet att jag inte är den mest aktiva bloggaren, men har inte alltid lust att blogga så då känns det bara så påtvingat att göra det ändå.
nu har det även vart en jääkla massa plugg, men det börjar lugna ner sig, plus att det är påsklov nästa vecka, vilket ska bli sjuuukt skönt, jag behöver verkligen lite ledigt från allt plugg.
imorse när jag vaknade och åkte iväg till skolan så var det väl inte något toppenväder, det var lite småkallt och lite blåsigt, men kom iallafall till skolan och det var filmfestival på säve idag så det blev å se tjenare kungen med en jäkla massa folk från hela skolan, iallafall när den var slut och vi gick ut så fick sig nog alla en liten chock......det var vaaarmt ute, det känns nästan som sommar, är nu hemma och sitter utanför dörren och bara har det skönt i solen, riktigt skönt, äntligen är sommaren här, och inte var det en dag för tidigt. :D

I onsdags så var det shopping som gällde, fick pengar av mamma så det var bara att tacka och ta emot, jag handlade ett par solglasögon från bikbok och en kort skinnjacka från JC.
och i torsdags alltså igår så sågs det på bio med Angelica, vi såg Alice i underlandet, den var faktiskt riktigt bra, och johnny depp är alltid lika söt. ;) men jag varnar er, det är inte direkt den alice i underlandet som man är van vid, haha, men som sagt den var bra och absolut värd att se.





kramkram Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0