ballar av stål

är just hemkommen från inventering, har såå sjukt ont i huvudet från all räkning, haha måste ha räknat till mint 10000000000000000000000, känns det som. x)

var förresten på min första fotbollsträning på jättelänge i onsdags, det var riktigt kul att spela igen, men även sjukt jobbigt, haha kunde knappt gå när jag vaknade i fredags, men det var det värt för det var iallafall riktigtriktigt kul att spela igen. :)

nu sitter jag och ser ballar av stål, och sen blir det väl sängen eftersom det imorgon återigen är dags för skola...hu jag orkar inte med allt plugg, men det är trots allt bara 44 dagar kvar, så måste stå ut den sista tiden..



haha en jobbig jävel är utan tvekan den bästa!


puzzz Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0