sola!

Idag så har vi gjort klart reading och listening i nationella prov engelska, vilket var de sista i just engelskan, så nu är det bara matten kvar, skönt de. :)  tror det gick bra, kändes hyfsat iallafall. :)

jag och sara diskuterade det att vi tyckte att vi hade fått riktigt tråkiga ämnen inom engelskan, verkligen riktigt tråkiga, typ om jäkla jeans på reading-delen, hmm...

Imorrn så blir det att sola med underbara sandra efter skolan, eftersom jag är sjuk så blir det förmodligen tyvärr ingen träning för mig imorrn. :( så typiskt att jag ska bli sjuk precis när jag börjat med fotbollen igen. :'( men blir iallafall skönt att sola. :D


bild jag snodde från sandras facebook på mig och henne. :)

puzzzz Desirée



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0