Dikter

Låååång dag idag, började skolan klockan åtte och slöt vid halv fyra. :( aja nu är veckans jobbigaste dag avklarad iallafall. :))
Sen ikväll så är det egentligen träning, men min rygg mår ganska skit efter en incident på förra träningen(nämner inga namn..) men en jävligt onödig incident iallafall.. aja inget att hålla på å gräma, vilar mig nu så jag är bra till på onsdag då det är träning igen. :)

Idag på svenskan så skulle vi skriva dikter, skrev en massa fula, hahahha bland annat en om keno som jag tycker dom ska ha med på reklam..haha.
och sen skrev jag en dikt till min underbaraste vän Angelica:

My heart is filled with love
My love for you my dear friend
Without you I would be nothing
I would be one small drop in one big ocean
I would be lost in the big sea
But with you I am not one small drop in one big ocean
With you I am the ocean
Cause you make my life worth living
I LOVE YOU ♥

<3
hihi mongo-Angelica, och mongo-jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0