FRISK!

Wohoo efter över två veckors förkylning så är jag nästan frisk igen, hallelujah!
Så eftersom jag nästan är frisk så blir det förmodligen att träna innebandy imorgon vilket är sjuukt kul, har inte spelat något sen före sommaren, så det ska verkligen bli kul.
kommer dock inte träna med mitt älskade lag hansa eftersom vi la ner. :((( men ska pröva träna med klinte. :) tänkte väl egentligen pröva att träna med endre också, men det känns alldeles för seriöst för mig, och för långt att åka också. :/ men klinte blir nog bra det, där spelar dessutom frida annie och lite fler gamla hansa-brudar nu också, så det är ju toppen. :))

För övrigt så kan jag säga att jag är såå jävla skoltrött vilket inte kunde komma olämpligare eftersom vi har hur mycket som helst i skolan just nu. :( och jag HATAR matte B! för alla som ville veta. ;)

Nej nu ska jag gå å plugga, hmmm som sagt skoltrött men det måste göras!


Jag och frida. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0