43-3


min skola

Var och såg på match idag Hansa mot vallstena.. Hansa vann med 43-3, haha inte superrolig match att se på direkt..
och mitt under matchen så ringde min darling Angelica som jag inte pratat med klokt på hela lovet, så det var trevlans. Hon satt i bilen på väg hem från Norge där hon har vart och åkt skidor.
Sen sa jag till henne att hon inte skulle bli förvånad om jag försov mig till första skoldan imorrn, men det vägrade hon låta hända så hon ringer och väcker mig imorrn, haha min gulllliga vän. :)'




Kommentarer
Postat av: ' p o u l i n e

sv: taack, vad skoj att du gillar min blogg, följ den gärna med bloglovin' (:

hugs

2011-01-09 @ 16:28:48
URL: http://poulines.se/
Postat av: S A N D R A

Hej vännen!



Nu kör jag igång med veckans blogg, allt ni behöver göra är att skriva att ni är med eller länka mig på eran blogg för att få större chans att vinna, klicka in på min blogg för mer info.



Vinnarna drar jag på torsdag, passa på att anmäl er nu!

2011-01-10 @ 16:01:20
URL: http://ssandraewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0