Rolig vecka

Hallojsan, fick en liten pik att jag var dålig på att uppdatera så får ta mig i kragen å göra det :)
Men det har ju inte hänt nåt särskilt roligt, i måndags så cyklade jag ner till nisseviken å bara satt å lyssna på havet, så otroligt skönt tycker jag. Kameran fick också följa med, så passade på att ta lite bilder där också :) Det blev iallafall 16 km fram och tillbaka. I tisdags så cyklade jag också, men då tror jag faktiskt att det till och med blev mer än två mil, tre kanske till och med, motvind HELA vägen, haha hade lite spagetti-ben när jag var hemma igen, men jag gillar när man bara känner sig heelt slut efter ett träningspass :)
Onsdags hände inte mycket, vi redovisade en grej på ekonomin vilket jag tyckte gick bra :)
Och så idag då, idag har vart en tooooppendag, fick reda på att jag får MVG i idrott, hehe gaaanska glad blev jag om man säger så, och sedan på kvällen så vare fotbolls-match som vi vann med 5-0 tror jag :)

Jaa det var typ hela min roliga vecka, och imorrn så är jag ledig, sköntskönt :) Så då blir det förmodligen lite mer uppdatering också :)

Här får ni två bilder från när jag var nere i nisseviken




Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0