Kikfamiljen

Underbar dag med världens underbaraste lag igår! Ångesten kommer krypande när jag inser vilka fantastiska människor jag lämnar bakom mig, men jag har haft en helt sjukt rolig säsong med både toppar och dalar och jag skulle inte byta ut en enda av er mot någon annan, för ni är helt fantastiska varenda en av er! Tack allihopa för att ni gav mig den bästa och roligaste säsong jag någonsin varit med om, och tack för att ni stått ut med mig när jag betett mig som värst, och tack för all hjälp jag fått när min andning svikit mig! Även stort tack till mina fantastiska tränare som hjälpt mig med precis allt jag behövt hjälp med, andning, skador, mitt humör..ja precis allt. När jag mått dåligt har ni kommit rusande och hjälpt mig att få tillbaka mitt leende på läpparna. Jag är oerhört tacksam för att jag fick uppleva denna säsong med det starkaste och underbaraste laget som finns, och tack så mycket för att ni fixade så att jag kan packa ner er i min resväska och ta med er till London, helt perfekt! Jag hoppas ni inte glömmer bort mig nu när jag försvinner ett år, jag kommer aldrig att glömma bort er och ni kommer att finnas i mina tankar varje dag! ♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0