Körkort, innebandy, ångest, vänner

Kom på att jag kaaanske glömt å nämna att jag fått KÖRKORT!!! Haha lycklig tjej. Sen så har jag även hunnit va med laget i Västerås under helgen, det blev en riktigt grym helg som jag mer än gärna skulle göra om flera gånger till!! Längtar som tusan efter att flytta till London, men får samtidigt lite ångest över att lämna mitt underbara lag..särskilt nu när säsongen är över och jag vet att jag inte kommer att spela innebandy på över ett år..hmm småjobbigt (tur att vi kommer köra lite sommarträning iaf)..menmen det kommer bli så jäkla grymt roligt att bo i London så jag överlever nog! Men hur i alsindar ska jag klara mig i London utan min underbara fiiiina vän Linneapea, funderar på om jag ska packa ner henne i väskan och ta med henne, skulle det funka tror ni ? Hur som helst, imorrn så blir det först till Klinte och spela km blandat herr och damlaget, sedan efter det så blir det in till stan och ha avslutningsmiddag på Joda, kommer nog bli en grymt bra dag!

Kommentarer
Postat av: nesen

DET FUNKAR!!!! :D puss på di fiinis

2012-04-29 @ 14:13:02
URL: http://fonsterpots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0