Barn lever med ett omedvetet uppdrag att sprida glädje och kärlek

Hur kan något så litet göra en så glad..göra att man glömmer alla bekymmer i världen..det enda jag kan tänka på kring mina små kusiner är hur ofantligt mycket jag älskar dom..jag slutar att tänka jag jag jag och tänker istället dom dom dom, för jag vill att dom ska må så bra som bara barn i den åldern kan, jag vill att de ska leva i sin sagovärld innan de växer upp och ska möta den bistra verkligheten. Men när de väl lämnar sin sagovärld så kommer jag för alltid att finnas här för dom, hjälpa dem igenom allt det jobbiga i sina liv men samtidigt även dela deras glädje som de kommer att uppleva. Jag vill att de ska veta att jag alltid har funnits och alltid kommer att finnas där för dom så att jag kanske bara kan ge dem ens en uns av den glädje som dom har gett mig dessa få åren de än så länge funnits. En sak är säker och det är att barn är världens underverk och de sprider en sådan otrolig glädje utan att ens själva veta om det, så ta hand om och underskatta aldrig era små och se till att vara en god förebild, det är det jag försöker med mina små kusiner eftersom jag vet hur mycket de ser upp till mig och jag älskar dom så mycket som runt månen och tillbaka till Jorden.


Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: <3<3<3

2012-04-15 @ 04:50:44
URL: http://nattstad.se/daahlbom
Postat av: elin

du har komentarar!!!

2012-04-15 @ 19:52:27
URL: http://busungenelin.blogg o elinjunardgard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0