The reality are getting closer and closer and I am ready for the big world

DEN ÄR ÄNTLIGEN HÄR!
Haha min fiiinafina mössa kom för ett par dagar sen på posten, och jag är totalt och fullständigt kär i den! Den är verkligen helt perfekt, precis som jag ville ha den, och jag älskar den! Studenter 2012 nu är det snart dags!

Känns som att allt börjar falla på plats, fick igår ett sms ifrån chefen på mitt förra sommarjobb, och hon ville jättegärna att jag skulle fortsätta jobba där nu i sommar också, så sommarjobbet är kirrat vilket känns skitbra för nu slipper jag oroa mig för att bli utan sommarjobb :) Förhoppningsvis så vet jag vart jag tar vägen efter sommaren också, inget som är helt hundra procent säkert än men det verkar väldigt lovande och jag hoppas för allt i världen att det blir av :) Så nu är det bara att klara sig igenom dessa fyra sista månaderna i skolan och sen är det ut i stora världen som gäller, och vet ni vad ? Det känns riktigt jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0