Whatever you do.. do it for you and not for anybody else

Orkar inte..men min nya filosofi är -är det någonting som får dig att må dåligt i ditt liv så släpp det och fokusera på de bra sakerna i ditt liv istället! Lägg inte din energi på onödigt skit!
Så nu ska jag försöka tänka på allt bra i mitt liv, som till exempel att min fina vän lovisa idag skrev att hon kommer hem till ön över sportlovet, så då kommer man att få träffa den lilla loppan, Jippi!
Sen har vi världens underbaraste vän AnnieP som finns där för mig i alla lägen, oavsett vad! Det måste vara den mest fantastiska människan på denna jord <3
Sen om man blickar framåt så befinner jag mig förhoppningsvis i London inom ett halvår, underbart! Samtidigt som det kommer att vara så sjukt svårt att lämna min lilla ö och allt som kommer med den, vänner, familj osv, så kommer det samtidigt att vara så förbannat skönt att bara komma bort från allt i ett år. Tror jag behöver komma bort från allt, få ett annat perspektiv på allting, komma bort från allt och alla, få sakna alla. Denna upplevelse tror jag kommer ge mig tid att uppskatta vad jag har här hemma, få mig att inse att man inte ska ta allt för givet och framförallt lev för stunden, gör det du vill och lev inte efter någon annans mål och önskningar. Gör det DU vill! Det tänker iaf jag att göra och jag hoppas att ni följer mig i detta.
Lev fullt, lev nu



Kommentarer
Postat av: lena

hehe aa :D :)

Fin blogg du har förresten :)

allt bra idag?:)

kram

2012-02-21 @ 18:35:24
URL: http://johanssonbruden.blogg.se/
Postat av: Ronja

Sv: Tack! :)

2012-02-21 @ 18:38:09
URL: http://iwasborrnthisway.blogg.se/
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Suppersötast av dem supersöta :3

2012-02-21 @ 18:44:00
URL: http://megapixeln.se/
Postat av: IsaMarie - Fotografi

tack snälla!



Håller helt med. Varför ägna så mkt tid till att tänka på saker man inte tycker om? Bättre att bara fokusera på det som gör en glad:)

2012-02-21 @ 23:36:26
URL: http://isamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym



SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 340 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



- KLÄNNINGAR - Läckra festblåsor, cocktailklänningar i alla tänkbara modeller och färger

- YTTERPLAGG – jeansjackor, skinnjackor, päls, slalom, parkas, vinterjacka

- VÄSTAR – jeans, päls och paljettvästar

- SKOR - 30 par i snygga, unika modeller – Många helt oanvända!

- VÄSKOR – Partyväskor, shoppingbagar eller varför inte väsksmycken?

- NEDERDELAR – Massa shorts/leggins/kjolar

- ÖVERDELAR - Linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- SMYCKEN - Halsband, armband, örhängen, earcuffs, ringar – nästan som en hel smyckesbutik!

- ÖVRIGT - Mini volumastertång, spegel, sveamössa, bälten, diadem



Vad väntar du på? In och fynda på www.cli.blogg.se/kop

2012-02-22 @ 10:36:16
Postat av: Lena

Hej! Allt bra med dig idag? :)

Kram

<3

2012-02-22 @ 10:37:01
URL: http://johanssonbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0