Im back

Ja som rubriken antyder, jag är tillbaka. Haha vill så gärna vara aktiv, men känner inte alltid att jag har tid. Nu var det ju en evighet sen jag skrev klokt sist. Kan ju säga lite kort att min sommar var helt underbar, jobbade dock mycket men det var roligt det också och hann trots allt med annat kul också. Jag hann även fylla arton !!! haha och min artonårsdag var helt fantastiskt rolig även fast jag gjorde lite dumma saker som sårade..ja en nära vän, och det är jag ju inte så värst stolt över. Men annars så var det den bästa födelsedagen någonsin!
Innebandysäsongen har även kört igång, och jag kan ju säga att vi blivit ganska mycket bättre än förra säsongen. Vi har gått från att komma näst sist förra säsongen till att ligga näst FÖRST denna säsongen, och jag är så jädrans stolt över mitt underbara lag !
Ja vad mer har jag gjort för kul, hmm..åhh jo har vart mycket barnvakt för mina underbara kusiner. Det är helt obeskrivligt hur mycket jag älskar dem

Världens finaste kusiner <3

Maaaalin och jag (ignorera min otroligt fula utväxt, som jag kan informera er om, är borta nu, haha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0