Lugn dag

Dagen har varit lugn, har inte gjort mycket. Pluggat lite körkortsteori men inte mycket mer. Mitt lag spelar  match ikväll, men eftersom jag tagit en paus på ett par veckor så kommer jag istället sitta som ett nervvrak på läktaren, vi möter nämligen serieledarna endre (vi ligger tvåa efter dom). Så jag kommer  sitta och ångra att jag tog paus samma vecka som vi mötte dom, haha nä men kände verkligen att jag behövde en paus, av flera olika anledningar, så det var det bästa jag kunde göra. Det blir nog även skönt för mina lagkamrater att slippa mig ett tag..




Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv: Visst är dom snygga? Jag kan absolut göra ett inlägg om studentklänningar och bra butiker! Håll utkik på bloggen! :)



Xoxo, Nicole

2012-01-15 @ 18:02:57
URL: http://Http://inmyshoppingbag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0