Blue, green, grey, white, or black; smooth, ruffled, or mountainous; that ocean is not silent

Hellluuu, befinner mig just nu i underbara Vändburg, ska bo här ungefär en vecka framåt! Heeelt underbart! Vi bor väl sisådär 20 meter ifrån havet. Havsutsikt från sängen. Åhh va jag bara älskar detta! 
Nåt mindre roligt är att jag har gått och blivit sjuk, så när vi kom ner hit igår eftermiddag så slocknade jag rätt snabbt och sov väl typ 20 timmar. Mår lite bättre idag men näsan rinner..usch! 
 
Idag när vi bara satt i strandboden och chillade lite så kom sjöräddningen och la i en vattenskoter i havet för dom skulle träna lite. Pappa känner då han som var med och la i den och han sa att dom skulle ut och träna så dom skulle ha båten med sig också så han frågade om vi ville åka med, jag, pappa och syrran alltså. Så det gjorde vi! Haha suuuperkul var det!
Vi fick även följa med när dom skulle åka en längre bit och visa upp sig lite. Men då skulle dom inte vara tillbaka fören nio (och skulle dom skulle åka vid fyra) så då blev det lite sent med tanke på att vi inte hade ätit än. Men Micke (han som jobbar i sjöräddningen) sa att han skulle ringa nästa gång dom skulle ut, så då skulle vi få följa med! :D 
 
Haha dessa fina dräkter fick man ha på sig! (Ska se om jag kan få tag i fler bilder från pappa, tror han tog någon när vi satt på båten också!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0