Look for the eagle in the sky. Thats me watching over you ♥

Hellu, vad har hänt på senaste.. Jo min lilla kusin fyllde som sagt 4 år i lördags så då var jag och familjen nere i nisseviken och firade den underbara ungen! Sen på söndag så var det nästa kusins tur men då så var  det min kusin William på mammas sida, och då blev det ett litet kalas i Lojsta så när vi ändå var där så passade vi även på att paddla lite kanot, även ett litet dopp blev det, supermysigt var det. Sen när vi kom hem från Lojsta så ringde kusin Erika och frågade om vi ville med till ekstakusten och grilla korv. Så jag, mamma, mormor, syster, kusin Erica och hennes dotter Elin begav oss dit. Hittade en fin liten plats med utsikt över karlsöarna grillade korv och sedan körde vi en liten bit bort till en badstrand och tog ett litet dopp där också. Men där var det kaaallllt...
Hur som helst en superbra och mysig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0