Don't cry because it's over, smile because it happened

Ja vad har hänt sen sist. Syster har konfirmerat sig och jag har tagit STUDENTEN!! Har även hunnit med att ha studentmiddag! Syster var superfin på konfirmationen, sjukt hur stor lilla tjejen har blivit. Sen studenten var så förbannat jäkla rolig, absolut en av de roligaste dagarna i mitt liv! Jag skojar inte! Och studentmiddagen var supermysig, mycket kul att träffa släktingar och vänner! Nu börjar jag lite smått förbereda mig inför flytten till London. Haha ännu ett ganska bra tag kvar tills dess men lika bra att börja i god tid. Har bland annat fixat en ny blogg som jag kommer att skriva på istället för denna när jag kommer till London. Sen idag letade jag för fullt efter mitt pass och hittade det till slut. Hade hoppats på att det hade gått ut och att jag skulle behöva skaffa nytt men tyvärr så gick det inte ut fören 23 juni nästa år..haha men funderar på att skaffa nytt ändå..det gamla är så fruktansvärt fult..ung och ful..haha. 55 dagar kvar till flytten iaf!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: IDAWA

sv: Så lite så, glad att mina bloggtips kan vara till hjälp :D

2012-06-25 @ 12:35:06
URL: http://idawa.blogg.se
Postat av: Sanna

sv. Tack, och var med i dagens blogg! :D

2012-06-25 @ 17:00:45
URL: http://dabl.blogg.se
Postat av: Sanna

var med i dagns blogg:)

2012-06-25 @ 17:11:45
URL: http://dabl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0