En gång trodde jag att vänskap betydde att man kunde tala om allting. Numera inser jag att det förhåller sig tvärtom. Man vet vad man bör undvika för att inte såra.

Grattis Sverige och grattis farmor. Idag blev det kalas för farmor, och lek med världens finaste småkusiner. De lyckas alltid göra mig lika lycklig med sitt bekymmerslösa leverne och sin otroliga kärlek! Helt underbara är dom! Tycker dom kan stanna i ålder nu, dom börjar bli så otroligt stora, helt sjukt va snabbt de växer!
Imorgon så blir det in till skolan, FÖR SISTA GÅNGEN!! Det känns helt sjukt, för att på fredag är det alltså då dags för dagen med stort D! Hihi det känns riktigt bra och jag är taggad så in i norden!
(Har ej lagt upp bilderna från dagen på datan så bjuder på en till från balen i söndags igen istället)
Fiiiiiiiiina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej dessiiiiii

2012-07-18 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0