Friends make the bad times good and the good times unforgettable

Halloj! Gårdagen var superbra. Först var jag som sagt i stan med mamma, syster, bror och Stephanie. Där så träffade jag på världens finaste Annie som jag inte träffat på superduperlänge, så vi snackade lite innan jag var tvungen att dra. Jätteroligt att träffa henne igen iaf! 
Sen när jag kom hem var det nästan att åka iväg direkt. Så jag åkte till Lau till Annici, för hon skulle bjuda på sparrismiddag, eller aa det var hennes mamma som lagade maten då. Kan ju säga att jag rullar fram än idag.. Haha, godaste jag ätit på länge! Förutom att äta å satt vi och snackade en massor, supermysigt var det :) Så tack så mycket för gårdagen Annici, det måste vi göra om! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0