Överlycklig

En ganska glad tjej som sitter och skriver detta..nämnde i det förra inlägget något lite om London, men det var inget som var helt bestämt så ville inte riktigt säga för mycket, men igår blev det helt bestämt. Jag åker till London och jobbar som au pair i augusti för världens underbaraste familj! Har ju dock inte träffat familjen i verkligheten, men har pratat med mamman på skype och pappan på telefon plus att det är en kompis till mig som är i den familjen som au pair just nu, och de verkar bara hur underbara som helst. Iallafall så ringde pappan, som heter Jonas, igår och sa att de jättegärna ville att jag skulle komma till dom efter sommaren. Det känns helt sjukt bra så nu längtar jag väldigt mycket :) De har även sommarstuga här på Gotland så kommer att träffa dom i sommar så att jag får lära känna dom lite innan jag kommer till dom i London :)
LONDON HERE I COME!



Kommentarer
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Supersöta :) 9 av mina är snälla och en är helt cp :3

2012-03-08 @ 18:39:50
URL: http://megapixeln.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0