colour me bad

Hoppsan hejsan, tredje inlägget för ikväll, haha nu får jag ge mig..men tänkte bara berätta lite jätteointressant fakta för alla som bryr sig. Hittade en klänning till mösspåtagningen idag. Nepp intressantare än så var det inte. Haha. Men jag är dock lite osäker på färgen, jag verkligen äääälskar färgen, men tycker näästan att den är för mycket ändå. Se bara på bilden, och den är mycket skarpare i verkligheten..haha jaja som sagt så älskar jag ändå färgen, och jag behöver lite färg i min garderob så varför inte gå all in med en gång?!

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnattis :)

Hoppas du haft en fin onsdag och så önskar jag dig en toppen torsdag!

KRAM :D

2012-05-09 @ 23:16:10
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Jaa verkligen! Allt bra med dig?:)

2012-05-10 @ 15:57:27
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0