Robots with a mission to save lifes, can they save mine?

Åhh har blivit totaaaaalgalen i Transformers!! Jäklar vilka bra filmer!! Började se på ettan i helgen av en slump och tänkte först bara neeej inte den här skitfilmen. Men sen gav jag den en chans och jissus va fel jag hade, bästa filmen på länge. Så såg på tvåan i måndags och den var lika bra den, funderar på att sätta på trean idag. Min favorit i filmen är Bumblebee, jäklar va söt han är (haha om nu en robot kan va söt och det tycker jag!)
Sen skadar det ju inte att Shia Labeouf, en av mina absoluta favoritskådisar, har huvudrollen i filmerna.  
haha så jäkla söt!!

Kommentarer
Postat av: Tina :)

Haha :D jag älskar Transformers! :D Så himla bra filmer :D

2012-06-25 @ 18:17:04
URL: http://mobilfroeken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0