Home is where your heart is

Hallojsan! 
 
Har nu vart hemma från London i snart en månad och eftersom jag inte bor i London längre så kommer jag inte att blogga på den bloggen jag hade där längre. Utan nu så går jag tillbaka till denna gamla godingen som jag haft rätt många år nu men som fick en paus under mitt Londonår. 
 
Med detta nya kapitel i mitt liv så måste jag ju såklart piffa upp bloggen lite också, men det får bli när jag har tid och lust. Jobbar rätt mycket just nu så det blir att ta det lite lugnt och ta tid till mina vänner och familj när jag väl är ledig. Men ska försöka komma igång bra med bloggningen också, tycker ju faktiskt om att blogga. 
 
Bjuder på ett par bilder från raukarna på mitt fina Gotland 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0